poniedziałek, 8 czerwca 2015

Streetcom & Parodontax - testujemy :)

Jakiś czas temu dostałam się do kampani streetcom i parodontax :)
Kurier zajechał w sobotę rano i przytargał paczuszkę:)
A tam taaaaaaaaaaaka wielka niespodzianka:)
Paczka ambasadorska zawierala 13 sztuk past do zebów w różnych wariantach, szczoteczkę do zębów oraz ulotki dotyczące pasty i jej działania:) Jedna pasta została u nas w domu, a resztę rozdałam wśród znajomych.
Pierwsze wrażenia z mycia zebów nie były zbyt pozytywne:D
Nie mogłam sie przyzwyczaić do smaku pasty.
Kolor pasty również nie jest taki, do jakiego jesteśmy przyzwyczajeni:P
Jednak do wszystkiego da sie przystosować:)
Przy regularnym myciu zębów pastą, zarówno ja, jak i moi znajomi, doszliśmy do wniosku, że bardzo szybko można przyzwyczaić się do smaku, a kolor w ogólnie nie przeszkadza(bo niby w czym miałby przeszkadzać).
Jednogłośnie ustaliliśmy, że pasta świetnie spełnia swoją funkcję, mianowicie można zauważyć, że dziąsła przestają krwawić, a zęby są wyraźnie bardziej czyste:) A świeży oddech utrzymuje się dłużej:)
I jak dla mnie mega wielki plus- nie pieni się wcale :)
Cena pasty jest bardzo przystępna, bo jedna tubka to koszt około 12 zł.
Pasta jest dostępna w wielu punktach sprzedaży :)
Osobiście bardzo polecam dla osób, które mają problem z krwawieniem dziąseł podczas szczotkowania :)

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz