piątek, 19 lutego 2016

Smaczna kampania ze Streetcom.pl :)

Tym razem, dzięki uprzejmości portalu Streetcom jestem szczęsliwą testerką smalczyku roślinnego, o wdzięcznej nazwie Smaczna Pajda.
Do przetestowania otrzymałam dwa warianty smakowe:
-smalczyk z cebulką i jabłkiem
oral
-smalczyk z ziołami ogrodowymi.

Smalczyk z cebulką i jabłkiem to połączenie olejów i tłuszczy roślinnych(słonecznikowy, palmowy, rzepakowy, kokosowy w zmiennych proporcjach), prażona cebulka(9,2%), sól, suszone jabłka(0,6%) i aromatów.

Smalczyk sam w sobie jest całkiem smaczny, choć jak dla mnie ciutkę za słony...
W smaku nie odbiega wiele od smalcu wieprzowego, do którego można dodać te same składniki(oprócz oczywiście olejów i aromatów) i otrzymamy to samo:)

Jednak uważam, że jest to świetny zamiennik smalcu wieprzowego, choć może nie do końca taki zdrowy:)

Smalczyk według producenta, nadaje sie również dla wegetarian, jednak nie do końca wiem, czy i dla wegan jest w porządku.

Można używać go jako smarowidła do kanapek, albo jako okraska do np. pierogów, czy można tez dodać do smażenia różnych potraw, albo pokusić się o różne szaleństwa i np. zrobić ciasto z zastosowaniem tegoż właśnie smalczyku:)

Smalczyk z ziołami ogrodowymi, to połączenie olejów(słonecznikowy, palmowy, rzepakowy, kokosowy w zmiennych proporcjach), prażona cebulka(3%), cebula(1%), sól, zioła( tymianek 0,1%, natka pietruszki 0,1%, szczypiorek 0,1%), aromaty.

W sumie skład nie jest taki zły, z wyjątkiem tych aromatów, bo nie wiadomo od końca co się kryje pod tą wdzięczną nazwą.

Tutaj producent również mówi, że jest odpowiedni dla wegetarian:)
Czyli można bez problemu testować:)

Nam bardziej zasmakowała wersja z jabłkiem niż z ziołami, ale tylko i wyłącznie dlatego, że nie lubimy smaku suszonej natki pietruszki.

Dla mnie minusem jest to, że jest mało tych ziół.
Po prostu lubie wyraźny smak zieleniny.

Ogólnie nie jest źle:)
Mi osobiście bardzo smakuje i osobom, które testują ze mną, również przypadł do gustu:)
Można zjeść i powiem szczerze, że kiedy zrobiłam mężowi kanapkę z tym smalczykiem, nie poczuł nawet różnicy:)

Myślę, ze warto zakupić i spróbować na własnej skórze tego specyfiku:)

                                                            Moja paczka do testowania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz