piątek, 2 września 2016

Pielęgnujący Krem pod prysznic. INTENSYWNE NAWILŻANIE. Masło Shea & Akacja...

Dziś na tapetę wzięłam kolejny produkt Le Petit Marseillais.
Tym razem jest to kremowy krem pod prysznic Intensywne Nawilżanie- masło Shea i akacja...


 Producent pisze o tym tak:
"Le Petit Marseillais Pielęgnujący Krem do mycia nie tylko oczyszcza skórę, ale też pielęgnuje ją dzięki kompozycji naturalnych składników. Wyjątkowa formuła kremu pozostawia Twoją skórę intensywnie nawilżoną i odżywioną."

(źródło: http://www.le-petit-marseillais.pl/artyku%C5%82/pielegnujacy-krem-pod-prysznic-intensywne-nawilzanie-maslo-shea-akacja )


Jak dla mnie jest ok, ale nie powala:)
Mojemu mężowi się bardzo podoba, tak samo jak i córce:)
 Fajne jest to, że ładnie pachnie..

Chyba powinno nawilżać, ale nie koniecznie jest to super nawilżenie.
Przynajmniej moja skóra nie nawilża się tak, jakbym tego oczekiwała...
Nie jest źle, choć inne produkty LPM lepiej nawilżają :)

Podarowałam produkt mojej mamie i ona też jest zachwycona!
Powiedziała, że świetnie myje i pielęgnuje skórę.
Cudnie nawilża, że nie używa po kremie pod prysznic żadnego balsamu, choć przyznaje, że wie, iż powinna to robić.
Mówi też, że bardzo podoba jej się zapach i, że już mi go nie odda:D

Poczytałam opinie w internecie o nim.
Opinie są bardzo podzielone.
Jednym się podoba, innym nie.
Nie każdemu można dogodzić :)

Cena produktu: ok. 12 zł.

2 komentarze:

  1. Biorąc pod uwagę moje doświadczenia z tą firmą to raczej bym się z nim nie polubiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, moja szwagierka mówi to samo :) i od kilku osób usłyszałam podobną opinię... Coś musi być na rzeczy...

      Usuń