piątek, 17 listopada 2017

Trochę lata jesienią...

Po raz kolejny mam ogromna przyjemność być ambasadorką kosmetyków Le Petit Marseillais :)
Tym razem testujemy żel pod prysznic o zapachu truskawek 🍓🍓🍓
Paczuszka dotarła kilka dni temu i od razu zaczęło się testowanie😊


Otworzyłam przesyłkę, a tam same niespodzianki :). 

 Jestem bardzo mile zaskoczona:)
Córka od razu podkradł truskawkową zaparzaczkę do herbaty.

Ja od razu zaczęłam wąchać :)
Och...
Cóż za cudny zapach...
Od razu moje myśli pobiegły do minionego lata...
Moja córka powiedziała, że pachnie jak jej ulubiona guma rozpuszczalna :)

Potem przyszedł czas na testy:)
Cała łazienka pachniała latem, truskawkami, beztroska i słodyczą:)
Skóra po kapieli jest miękka i cudnie nawilżona :)
I skóra cudnie pachnie, a zapach lata utrzymuje się przez długi czas:)
Mąż mówi, że dla niego za słodko :)
Ale o to chodzi :)
Ja osobiście polecam żel każdemu, kto choć na chwilę chce wrócić myślami do
letnich dni :)

#truskawkowylpm #ambasadorkalpm #lpmprzedluzalato 


(źródło fotki: www.ambasadorkalpm.pl)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz