poniedziałek, 9 marca 2015

popcakes...

Czy ktoś z  Was moi Kochani robił popcakes?
Dziś w Lidlu odebrałyśmy z córcią tą książkę "słodyczarską" z ich promocji.
Na okładce są właśnie takie popcakes i moje dziecko dosłownie oszalało na ich punkcie...
A że mój osobisty braciszek w niedzielę przywiezie nam mnóstwo nowych posypek do ciast, to ona koniecznie chce je zrobić.
Czy posiadacie jakieś sprawdzone przepisy na te właśnie cudowności?
Szczerze przyznam, że nie wiem kompletnie jak się do tego zabrać...
W owej Lidlowskiej książeczce nie znalazłam przepisu na lizako-cistka...
Chyba, że aczynam totalnie ślepnąć...
Niby w sieci jest mnóstwo przepisów na te jakże piękne słodycze, ale który jest sprawdzony?
A tak chciałam zaimponować dziecku...
Pomocy!!!
Lidlowa książeczka :)

2 komentarze:

  1. polecam mojewypieki.com

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie trafiłam tam przed chwilka i studiuje recepturę:) dziekuję pięknie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń